Halkla İlişkiler ve tanıtım programın amacı: bilimsel yöntemler ışığında iletişim çalışmalarını gerçekleştirecek, nitelikli, mesleki bilgi ve mesleki yabancı dil ile donanımlı, mesleki sorumluluk taşıyabilen, iş ahlakı bilincinde olan gençleri yetiştirmektir. Gerek kamu gerek özel sektör kuruluşlarının halkla ilişkiler ve tanıtım birimlerin çalışacak nitelikli ara eleman yetiştirmeyi amaçlamaktadır.
Halkla İlişkiler ve tanıtım programı, derslerde öğrenmiş olduğu teorik bilgileri kariyeler planlamasında uygulamaya geçirebilen, yeni iletişim kanallarını takip eden ve oluşturduğu iletişim stratejileriyle birlikte kendi iletişim dilini etkin bir şekilde kullanabilen alanının yaratıcı ve yenilikçi iş profesyonellerini yetiştirmeyi hedeflemektedir.
Mezunların Çalışma Alanları ;
• Kamu-özel sektör halkla ilişkiler departmanları, kurumsal halkla ilişkiler departmanları
• Satış departmanları
• Pazarlama departmanları
• Kurumsal pazarlama departmanları
• İletişim departmanları
• Kurumsal iletişim departmanları
• Kurumları medyaya bağlayan medya ilişkileri veya metin yazarlığı pozisyonları
• Reklam bölümleri
• Reklam ajansları, dijital reklam ajansları, medya ajansları ve danışmanlık ajansları
• Dijital yayıncılık departmanları
• Organizasyon şirketlerinde ilgili departmanlar
• Medya planlama kuruluşları
• İletişim danışmanlığı
• Müşteri temsilcileri, müşteri ilişkileri departmanları
Mezunların Çalışma Alanları
- Kamu-Özel sektörlerinin halkla ilişkiler departmanları, kurumsal halkla ilişkiler departmanları
- Satış departmanları
- Pazarlama departmanları
- Kurumsal pazarlama departmanları
- İletişim departmanları
- Kurumsal iletişim departmanları
- Kurumların medya ile bağlantısını sağlayan medya ilişkileri veya metin yazarlığı pozisyonları
- Reklam bölümleri
- Reklam ajansları, dijital reklam ajansları, medya ajansları ve danışman ajanslar
- Dijital yayıncılık bölümleri
- Organizasyon şirketlerinde ilgili departmanlar
- Medya planlama kuruluşları
- İletişim danışmanlıkları
- Müşteri temsilcilikleri, müşteri ilişkileri departmanları
Mezunların
Çalışma Alanları
·
Kamu-Özel sektörlerinin halkla
ilişkiler departmanları, kurumsal halkla ilişkiler departmanları
·
Satış departmanları
·
Pazarlama departmanları
·
Kurumsal pazarlama departmanları
·
İletişim departmanları
·
Kurumsal iletişim departmanları
·
Kurumların medya ile bağlantısını sağlayan medya ilişkileri veya metin
yazarlığı pozisyonları
·
Reklam bölümleri
·
Reklam ajansları, dijital reklam ajansları, medya ajansları ve danışman
ajanslar
·
Dijital yayıncılık bölümleri
·
Organizasyon şirketlerinde ilgili departmanlar
·
Medya planlama kuruluşları
·
İletişim danışmanlıkları
·
Müşteri temsilcilikleri, müşteri ilişkileri departmanları
Mezunların Çalışma Alanları
- Kamu-Özel sektörlerinin halkla ilişkiler departmanları, kurumsal halkla ilişkiler departmanları
- Satış departmanları
- Pazarlama departmanları
- Kurumsal pazarlama departmanları
- İletişim departmanları
- Kurumsal iletişim departmanları
- Kurumların medya ile bağlantısını sağlayan medya ilişkileri veya metin yazarlığı pozisyonları
- Reklam bölümleri
- Reklam ajansları, dijital reklam ajansları, medya ajansları ve danışman ajanslar
- Dijital yayıncılık bölümleri
- Organizasyon şirketlerinde ilgili departmanlar
- Medya planlama kuruluşları
- İletişim danışmanlıkları
- Müşteri temsilcilikleri, müşteri ilişkileri departmanları
Mezunların
Çalışma Alanları
·
Kamu-Özel sektörlerinin halkla
ilişkiler departmanları, kurumsal halkla ilişkiler departmanları
·
Satış departmanları
·
Pazarlama departmanları
·
Kurumsal pazarlama departmanları
·
İletişim departmanları
·
Kurumsal iletişim departmanları
·
Kurumların medya ile bağlantısını sağlayan medya ilişkileri veya metin
yazarlığı pozisyonları
·
Reklam bölümleri
·
Reklam ajansları, dijital reklam ajansları, medya ajansları ve danışman
ajanslar
·
Dijital yayıncılık bölümleri
·
Organizasyon şirketlerinde ilgili departmanlar
·
Medya planlama kuruluşları
·
İletişim danışmanlıkları
·
Müşteri temsilcilikleri, müşteri ilişkileri departmanları